Beställning
Hur vet jag att min order har gått igenom?
En orderbekräftelse skickas till den e-post du angav vid orderläggningen. Om du inte har fått någon, kolla gärna din skräppost. Har du angivit fel e-post kontakta gärna oss.
Kan jag ändra eller avbryta min order?
Givetvis hjälper vi till med det, observera dock att det kan tillkomma kostnader om ordern redan har lämnat vårt lager. Kontakta oss gärna på mail eller telefon så hjälper vi dig.
Kan jag vid min beställning välja en annan leveransadress?
Vi erbjuder möjlighet att välja annan leveransadress vid beställning.
Leverans
Hur lång är leveranstiden?
Mellan 1-2 arbetsdagar vid beställning innan klockan 11:00 (om produkten i fråga står som “i lager”. Vid ovanligt högt tryck/högsäsong kan leveranstiden påverkas upp till 7 arbetsdagar. Står produkten som ej i lager kan den vara i produktion för stunden, vill du veta exakt när vi kan leverera rekommenderar vi att ta kontakt med oss.
Kan jag spåra min order?
När din order är redo att skickas från oss mottager du som kund ett mail med ditt sändningsnummer.
Vi skickar med DHL inom Sverige och här kan du följa ditt paket.
Hur länge ligger paketet kvar hos ombudet?
Paketet ligger kvar hos ombud 14 dagar innan det går i retur. Vid ej uthämtat paket tillkommer en avgift på 250 kr.
Vad kostar frakt och retur?
Inom Sverige: Vi har fraktfritt vid köp över 499 kr, annars kostar frakten 39 kr. Till utlandet kostar frakten 399kr oavsett belopp och storlek på order.
Retur till oss kostar 39 kr.
Betalning
Hur fungerar det när jag beställer med faktura?
Du kommer att få din faktura på mailen du angav när du la din beställning.
Standardfakturan har betalningsvillkor på 15 dagar, ingen fakturaavgift tillkommer. Fakturan skickas i samband med att vi skickar ordern. Så om produkten du beställt inte finns i lager, får du heller ingen faktura förrän vi faktiskt skickat din order.
Har du fler frågor om din faktura är du välkommen att kontakta oss på: 031-55 22 22
Kan jag lägga en företagsbeställning?
Självklart! Det är bara att ange bolagets namn i kassan och sålänge bolaget går igenom kreditkontroll som görs av vår partner Collector Bank går det bra med fakturabetalning – annars fungerar det även med kortbetalning. Stöter du på patrull? Kontakta oss på [email protected].
Hur betalar jag med mitt presentkort i kassan?
Det finns en ruta för presentkort och rabattkod i kassan, där skriver du in din kod du fått på presentkortet.
Ångerrätt och retur
Hur returnerar jag min order?
Vid retur på en beställning, fyll i vår returblankett här.
När vi mottagit din förfrågan kommer du att få ett mail med en retursedel som du fäster på paketet och lämnar in till ombud.
Vid mottagning av godkänd retur till Vargen&Thor återförs därefter beloppet.
En returavgift på 49 kr tillkommer per sändning.
Kan jag byta färg på min produkt?
Självklart har du möjlighet att byta färg på din produkt. På våra produktbilder strävar vi alltid att få till det bästa ljuset för att våra kunder ska kunna se färgerna så bra som möjligt! Kontakta oss på mailen så hjälper vi dig: [email protected]
Hur får jag tillbaka mina pengar?
Vid returnering återförs pengarna på samma betalsätt du la beställningen på.
Vid bankåterföring kan det ta 1-2 arbetsdagar innan pengarna är tillbaka på kontot.
Rabattkoder
Hur använder jag en rabattkod?
Vid betalning finns det en ruta för rabattkoder, skriv in din rabattkod där.
Hur ser jag om rabattkoden slagit igenom?
Detta ser du under dina produkter i din varukorg.
Vid problem med rabattkoden, ring oss på 031-552222 eller maila till: [email protected]